Cita:
Empezado por Henry_eue
Apareció el porqué del problema nº 2:
The installation instructions is missing the information on how to connect the o2 sensor and IAT. The wires are not labeled and described in the instructions either. (Red Fused/ Battery, Purple/Ignition, Gray/Tach, White/Digital Tach)
Problem - Ram Jets going into “limp home” or shutting down completely, but turning the ignition off and then restarting it solves the problem temporarily. This problem occurs when the temp sender is located in the upper radiator tank and when coolant level drops, the sender is not in the coolant. This causes a false “HOT” signal and shuts the ECM down. Do not use this arrangement and place your sensor some place other than the radiator for best results.
El sintoma es exactamente el mismo, no se si tenga la misma causa.
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Primero, los cables SI están etiquetados. De todos modos esta correcto, y el o2 y el IAT es obvio donde van, por que cada conector tiene diferente forma.
Respecto al punto 2, el sensor de temperatura viene preinstalado en el múltiple de admisión, directamente abajo del IAC. Por lo cual me imagino que aun esta puesto ahí, y ese no es tu problema.
Slds.