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Antiguo 22-02-2007, 17:01:06   #16
Gonzalo Bravo
Zookaholic
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Cita:
Empezado por Paulo Cardenas
Gonzalo,

mira lo que respondio el mismisimo "ZUK" :


I personally have not done it....no bearing conversion possible BUT if you could have a mild steel bushing machined up to press onto the existing Detroit and such that the bushing outside diameter will allow the V6 bearings to press on then you have done it. It is possible. Nobody sells the bushing YET....but it can be made....knowing the ID of the V6 bearing and the OD of the Detroit. It's just a simple sleeve. :)
Let me know how successful you are at this task.


Quien podra hacer esa pega??? en 4tec podran??? (yo no se que tan complicado sea eso, no siendo experto en el asunto se ve "facil")



Saludos,
La verdad no cuesta nada, ya que si el espesor no es mucho se hace el buje y se rectifica puesto en el bloqueo. Eso te lo hace cualquier tornero. Si quieres algo pro, anda a Fanari.

En 4tec no debieran tener ningun drama con eso.

En todo caso yo partiria con la medida del rodamiento, ya que me extraña que no exista uno.

By the way, ZUK sabe bastante.-
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First you crawl, then you walk, then you drive, then you crawl again.......
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