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Antiguo 01-04-2005, 18:59:20   #34
Tapage
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Hola .. me di a la tarea de buscar el owner manual de mi EX locker y de mi Detroit locker .. también busqué el de Lock Right pero este último no lo encontré ..

Cito:

When any vehicle turns a corner, its outside wheel must travel a greater distance and therefore turn faster than its inside wheel. You new differential automatically allows for this. As the outside wheel is driven faster by the gound, the outside gear disengages from its clutch. The inside gear and clutch reamain locked. The vehicle is powered throught the turn by the inside wheel.

As you complete the turn, the outside wheel slows back to the speed of the inside wheel and the outside side gear reengages its clutch. These disengagements/reengagements are allowed because of a slight movement of the outside wheel's clutch ( in and out ).
Esasssssto
Eso no es lo que pasa en mi camioneta. Sorry
Nada .. en realidad yo comprendo lo que comentas, pero es claro como deben trabajar .. o de hecho como trabajan.

Es probable que tu sientas que la rueda interior es la que se arrastra por la trayectoria total del vehiculo bajo power del motor ..

Yo creo que en ese caso las que se arrastran son las dos .. pues bajo power el locker está activado.
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