Cita:
Empezado por Luschop
Ricardo, cuando traje mis Rancho de summit decia lo siguiente en la descripcion : Description: These Rancho RS9000XL shocks feature a large-diameter 18mm rod housed in a 2.75 in. diameter body for maximum reliability. They feature a liquid metal finish, a myRIDE 9-position adjustment knob to make changes for the road conditions you're driving on, and red polyurethane bushings for consistent performance. The Rancho RS9000XL shocks also include a red protective boot to keep dirt, dust, and particles away from the internal pieces of the shock absorbers. Available for stock height or lifted vehicles, these Rancho RS9000XL shocks have the flexibility to work on any road conditions you may encounter. Verifica ahi por el modelo exacto (buscas por marca, modelo y año y te da las opciones de aMortiguadores) :)
|
Es que haciendo ese ejercicio en la pagina de RANCHO me entrega esos codigos (999214 y 999215), el tema es que este sistema no pregunta si el vehiculo esta levantado o que....mas que nada la duda me queda por un caso de acá donda a alqguien le quedaron "Largos" .....
Entonces entre OME Y RANCHO me voy por los ultimos ?....
Gracias Luis