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Transfer NP 208
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Vendo transfer NP208 , case de aluminio, salida lado copiloto.
Low Gear: 2.61:1 Esta T-case viene en algunas Dodge ram, en las Chevy K20 y en las K5 militares. Valor $120.000 Conversable. ...y las fotos. |
Re: Transfer NP 208
:idea: up!
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Re: Transfer NP 208
Cita:
el adaptador que tien puesto, es para un TH 700?? Transfer Case Specifications: Low Range reduction ratio: 2.6 to 1 High Range: Direct 1:1 Chevy, Dodge and Ford all used variations of this transfer case. All were chain drive to the front output, with a light weight aluminum case. Most used a slip-yoke rear output. We are not aware of a Fixed yoke conversion for this case. While these units will hold up under moderately heavy off road use, they are not considered the preferred swap due to the chain drive and thin aluminum case. Bolt Pattern: 6 bolt circular pattern. Note: This pattern is almost symmetrical, however it is not and will only bolt up one way. Chevy, Dodge and Ford all used the same bolt pattern, However with a different ROTATION of the pattern. Dodge and ford are close, and swaps might result in a useable Tcase droop angle, however Chevy units are about 90 degrees different and cannot be interchanged. Ford units have a driver side drop, While GM units are passenger side drop. Chevy 208 Passenger side drop (front driveshaft). This Tcase has the GM rotation of the 6 bolt circular bolt pattern. Input Spline: We have run into two different input spline configurations on these cases. 27 spline: The units supplied with a T350 or 700R4 automatic have a 27 spline female input shaft. 32 spline: This is the preferred shaft, as it is the strongest. These came behind Turbo 400 or SM465 transmissions. |
Re: Transfer NP 208
es con cadena o piñones?
sirve para sacar la reductora para hacer una doubler? |
Re: Transfer NP 208
Es con cadenas como bien dice la informacion de Max, asi que no creo que sirva para hacer una doubler. Lo que si este transfer con la sm465 y con 4.11 , te da un decente crawl-ratio de 67,4:1 app. lo cual no es malo para no usar doubler ;)
No me acuerdo bien, pero me parece que venia con una Th400. Yo tengo otra aparte y esa esta hermanada con una Th400, pero desconozco si tiene el mismo bolt pattern que la Th700. Voy a averiguar. Saludos |
Re: Transfer NP 208
nico:
la q teni con la TH400 la vendes? me quedaría ideal pal samurai. que sea con cadena no influye para hacer la reductora, ya q la cadena es solo para conectar el eje delantero, lo importante es ver si el reductor (la primera parte de la tranny) es sacable. voy a investigar al respecto. |
Re: Transfer NP 208
http://www.crownautomotive.net/catal...ges/np_208.gif
Me da la impresión que si se puede usar el reductor, pero habria q fabricarle un housing. voy a consultar si el doctor me dice q si se puede usar pa el invento... |
Re: Transfer NP 208
Okas averigua nomas a ver si sale a cuenta. La que tengo con la th400 no la vendo, y la caja tmpoco , es para armar un juguetito :twisted:
saludos |
Re: Transfer NP 208
Cita:
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Re: Transfer NP 208
Cita:
Sigue a la venta! Consulten nomas. Saludos |
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